W dniu 11.12.2024 nasze oddziały w Warszawie są czynne do godziny 17:00.
Samochody
Promocje
Wymień samochód
Oferta flotowa
Nasze Usługi
Serwis Mechaniczny
Serwis Blacharsko – Lakierniczy
Części i akcesoria
Ubezpieczenia
Finansowanie
Nasze oddziały
Media o nas
Blog
Kontakt
Modele
Jazda_testowa
Nasze_oddziały
CUPRA_Approved
Serwis
Modele
Jazda_testowa
Nasze_oddziały
Certyfikowane_Używane
Serwis
Salon
Serwis
Jawornik
Warszawa
0
Twój Garaż
Skontaktuj się z nami!
Warszawa: +22 512 05 50
Jawornik: +12 273 44 00
Nie lekceważ zimy…
Zapewnij sobie bezpieczną podróż!
Dotyczy aut pogwarancyjnych SEAT z wyłączeniem modeli Exeo i CUPRA.
Dotyczy aut pogwarancyjnych SEAT z wyłączeniem modeli Exeo i CUPRA.
Dotyczy aut pogwarancyjnych SEAT z wyłączeniem modeli Exeo i CUPRA oraz klocków jednej osi.
Dotyczy aut pogwarancyjnych SEAT z wyłączeniem modeli Exeo i CUPRA oraz klocków i tarcz jednej osi.
Dotyczy aut pogwarancyjnych SEAT z wyłączeniem modeli Exeo i CUPRA.
Dotyczy aut pogwarancyjnych SEAT z wyłączeniem modeli Exeo i CUPRA.
775 503 954
Telefon
*
Jaki jest Twój preferowany czas kontaktu?
Wybierz salon
Warszawa
Jawornik (k. Krakowa)
Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dynamica Sp. z o.o z siedzibą w Jawornik 525, 32-400 Myślenice , KRS 0000288887. Więcej informacji dostępne w
polityce prywatności
.
Zgoda marketingowa
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia ofert i nawiązania kontaktów powiązanych z tymi ofertami, poprzez e-mail, telekomunikacyjne urządzenia końcowe (telefon, sms, smartfon) oraz pocztę tradycyjną. Dzięki tej zgodzie Administrator danych osobowych może dostarczać informacje handlowe do osoby wyrażającej zgodę (zgodnie z podanymi kanałami komunikacyjnymi).
Zgoda marketingowa(1)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora danych osobowych na potrzeby określenia moich preferencji i profilowania. Dzięki tej zgodzie Administrator danych osobowych może dostarczać spersonalizowane materiały osobowe lub informacje handlowe, poprzez e-mail, telekomunikacyjne urządzenia końcowe (telefon, sms, smartfon) oraz pocztę tradycyjną (zgodnie z podanymi kanałami komunikacyjnymi).
Wyślij prośbę o kontakt
Reset